«
« Моята цел е да създам цветове, декорации и комбинации, които могат да помогнат живота ви да стане по- комфортен и хармонизиран. »
Джорджо Гресан: живот в цветове

Животът в семейство Гресан никога не е бил само в черно и бяло. Бащата, Луиджи Гресан, веднага след войната, основава фирмата ALPI COLORI за производство на бои на водна основа и оцветители. Двамата му сина, Джовани и Джорджо, трудно издържали на темпото на енергичния си баща, заради колоритния начин, по който той ръководел бизнеса, но усвоили знанията, творческото мислене и желанието му за развитие и новаторство.

През 1970 г. Джовани основава ALPI PARATI, която произвежда тапети, докато Джорджо се заема със създаване и рекламиране на новаторски стенни покрития, като използва новаторски маркетингови техники с ярки цветове, като в последствие става търговски директор.

През 1983 г., необходимостта да се постигне напредък в нюансите, довела до това Джорджо да създаде фирмата Castoro за стенни покрития, като алтернатива на тапетите, оставяйки същите на Джовани.

Първата голяма промяна настъпила през 1987 г. На пазара била пусната AQUARIA - покритие за стена в метална кутия. Това била първата истинска маркетингова революция - стените на дома да бъдат декорирани с боя.

През 1990 г. на пазара се появил феноменът SPATULA STUHHI. Този естествен, занаятчийски, художествен материал за декорация се предлагал във вълнуващо разнообразие от цветове, които никога не били оставяни на случайността, а винаги се основавали на аксиомата – “Цвятът е вълнение”.

От този момент нататък, тя можела да се види във всякакви цветове - през 1996 г. са се появили средиземноморски тонове и нюанси с „Colori di Portofino“, през 1999 г. топлата „Sole di Marocco“ (Мароканското слънце), а през 2004 г. - силата и енергията на живота в Ню Йорк.

В началото на 2004 г. Джовани напуска този свят, заедно с тапета си, оставяйки след себе си новаторството и оптимизма в сърцето на всеки, който го е срещал.

През 2006 г. те променили името си, станали по-икономично дружество с по-малко служители, подчертали значението на отношенията с партньорите, добавяйки думата ПРИЯТЕЛИ, използвайки истинската й цел: създаването на мрежа от хора, които се уважават един с друг и се радват да работят за индивидуален и социален напредък.

Непрекъснатият стремеж към най-добрите комуникационни стратегии е истинския двигател на бизнеса, а начинът за простота и последователност на съобщението е обхванат през последните години чрез изчистени изображения и съдържание, носещи се на огромната вълна на промяната, в резултат на развитието на информационните технологии.

2012 е била година на голяма промяна с представянето на „Segui il tuo Istinto“, което определено ще промени границите на нашите повърхности, използвайки третото измерение, и по този начин - дълбочината на нашите финишни покрития.

През 2015 г. той отваря първия водещ магазин в Милано, за да заяви участието ни в света на дизайна и модата.